Merhaba anneler bebeğim 21 aylık emziriyorum ve zaman zaman memeden ayırmak geliyor aklıma belki yemeğe daha çok yönelir diye ama sonra kıyamıyorum bir ara salça sürüp denemiştim bi bana bi meme me bakmişti üzülüp aglamiştım duygusal bir an yaşamiştim o an ben mi çok duygusalım yada annelik duygusu mu çok ağır basıyor bende anlamıyorum bana fikir veya önerii sunar mısınız ve sizler kaç aylık nasıl ayırdınız?