Ambrossia Kızlar 2. Sezaryenim 15 gün oldu ilkini hatırlamadığımdan sormak istedim dikiş etrafında karın bölgemde sertlikler oluştu dokununca da ağrıyor bu sertlikler sonradan geçiyor mu?
hulya1616 Ambrossia evet geçiyor bende 3 ay önce sezaryen doğum yaptım bende de öyle oldu dikiş üstünde şiş oldu baya ve 40’m çıktıktan sonra yavaş yavaş kayboldu