20 ay 9 günlük kızım var. Çok seviyorum kendisini ama ona karşı tahammülüm kalmadı. Her şeye ağlıyor, her şeye itiraz ediyor, çığlık atıp kendini yerlere vuruyor. Yıprandım artık. Eşim zaten öfke kontrolü zayıf bu aralar kızım ağladığında bağırıyor çağırıyor. İş yerinde sorunları var en ufak şeye sinirleniyor, söyleniyor. Kızım ağlamaya başladığında gerginlik olacak diye daha çok geriliyorum daha çok stresleniyorum. Bir yandan kızımı sakinleştirmeye çalışıyorum bir yandan eşimi. Çocuk bu ağlar diyorum. Hiçbir çocuk böyle ağlamıyor diyor. Sanki dayaktan öldürmüşüz gibi çığlık atarak ağlıyor başını falan vuruyor. Çok tükendim. Ama benim hiçbir şeye tahammülüm kalmadı artık. Kalbim ağrıyor çenemi kasmaktan başım ağrıyor. Her tarafım kasım kasım kasılıyor, sol kolum uyuşuyor. Baş edemiyorum artık. Siz böyle anlarda ne yapıyorsunuz lütfen akıl verin.