user2406 ay bebeğim beş aylıktı ilk kez uçak yolculuğu yapmıştık ve bizim arabamızda Kraft Kenya. Ben de sizin gibi aşırı pimpirikli idim uçuş öncesi, ilk uçuşumuzu a jet ile yaptık. Bagaj teslimi sırasında bebek arabası için büyükçe bir poşet veriyorlar .Bebek arabamızı uçağa binerken, katlayıp o poşete koyup teslim ettik görevlilere, inişte aynı şekilde kabinin çıkışına getirdiler, bebegimi hemen arabaya koyup daha sonra bagaj alma bölümüne geçtim. Sonrasında dokuz aylık iken Thy ile de aynı şekilde halloldu, hiç sıkıntı yaşamadık. Kraft Kenya zaten kolay katlanıp açılan ve çok ağır olmayan bir araba olduğu için uçakta pratik oluyor açıkçası. Bu arada benim hepsi Yurtiçi uçuşlardı, yurt dışında farklı bir durum var mı hiçbir bilgim yok.