Herkese merhaba güzel anneler bebeğim 11 aylık şu zamana kadar aptamil prosyneo kullanıyordum bebeğim 180cc içiyordu son aldığım kutularda bebeğim reddetmeye başladı hatta bir kaç kez öğürüp kustu ishal oldu mamayı kokladım ki hiç kokmayan mamada koku var ya da vardı da ben mi bilmiyordum ama diye düşündüm ama mamayı yaptıktan sonra koklayınca da kötü geldi bu durumj yaşayan var mı ne yapacağımı saşırdım sma comfort aldım onu da içmek istemedi onu da kokladım aynı koku