smileylaylom biz 1bucuk yasına yaklasırken aldık ve tatile gittik. Oğlum cok cok rahat etti ve kendini cok güvende hissttti. Biz havuzdayken kendi uzaklasıp yüzüyordu. Yada merdivenden cıkıp tekrar kendi basına atlıyordu havuza. . Daha 1 bucuk yasındayken. Şuan 3 bucuk yasında. 2 bucuk yasındaykende kullanıyordu. Bu senede kullancak inşallah. Bence myminibabby bence.