Kızlar merhaba
20 mayısta adet oldum en son.19 gün olacak bugun pembe kahvesi lekelenme var.
Yumurtlama döneminde yakın ben ona yoruyorum ama normal mi sizce? Ağrım vs yok çok şükür.Öyle silmedikçe de gelmiyor.
Hamilelik şüphesi yok.Spiralim var temmuzda 1 yıl olcak
Birde mart ayında dış gebelik geçirdim acaba onla da alakalı olabilir mi? Doğum gibi ya hormonlar değişiyor falan