19 aylık kızım büyük tuvaletini günde en az 3-4 defa yapıyor genelde hep böyle az yaptığı çok nadir dün hiç yapmadı ama ilk defa yapmadı diyebilirim sık tuvaletini yapma gecirgen bagirsak diye okudum ama sizin bebislerinizde bu durumu yaşayan oldu mu