Kızım. 29 aylık konuşma geriliği var terapist ekranı kesin ve kreşe verin açılı dedi. 1 aydır kreşe gidiyor bir kaç kelime arttı
Sıla (öğretmeni)
Kalk
Dur
Su
Çöz demeye başladı . Ekran yinede günde toplam 1 saat bakıyordu ama onu da kestim. Böyle olupta konuşması ilerleyenler neler yaptınız yada aynı süreçte olanlarla fikir alışverişi yapmak isterim