UrbanMom yorumuzu niye önyargıyla yaklaşıyorsunuz evet 2 yaşındaki çocuğumu oyalayanadım çünkü çok hareketli bir çoçuk ve farklı bir yer görünce oraları gezmek koşmak ellemek istiyor Bunuda buraya bir yorum düşünce günlük bunaltı olarak yazdım insanlara yorum yapmak için yorum yapmayın