KendiEvimdeDeplasmandayim şimdi 17 aylık ya, gündüz uykusundan önce 1 biberon verin bence. Bir de gece uykusundan önce. Toplam günde 2 biberon.
2 yaşta gündüzleri de kesin. Sadece gece uykusundan önce verin.
Ne kadar az mama içerlerse o kadar güzel besleniyorlar ben buna kanaat getirdim.
Çünkü mamaya güvenip yemek yemiyorlar.
Bir de şey, uykudan önce veriyorum ya ben, artık mama ve uykuyu özdeşleştirdi.
O mamayı içiyorsa biliyor ki uyku vakti.
Şimdi hadi uyku diyince anne şüüüttt diyor.
Uzun zamandır bu şekilde bizde durum.
Gündüz beslenirken de biberonu görünce uyuyacağını anlardı.
Biberon ve uykuyu özdeşleştirmesi harika bir şey.