aras_dicle Meerhabalar 4 haziranda doğum yaptım, dün geceden beri devamlı emmek istiyor memede durmak istiyor mama takviyesi yapıyorum biberonda devamlı kalmak istyor normal mi acaba
fnur6435 aras_dicle benimde öyleydi ablam kalıyordu yanımda şu an doydugunu anlamadığı ve sadece emme refleksini bildiği için öyle uapiyor dedi. Beni emzik ettiği için emzik verdik biz rahat ettim cunku meme uclarim yara olmustu cok canim yaniyordu. Gerçekten açsa zaten emzigi de tutmuyor.