hande3304 2 hafta kadar önce kasık fıtığı ameliyatına girdim. 45 dk kadar sürdü. Ameliyata hazırlaması, ameliyat bitiminde dikişi filan hepsi dahil.
Lokal anesteziydi.
Çocuk olduğu için sizinkini belki uyuturlar. O zaman biraz da uyandırma kısmında bekler.
Ertesi güne taburcu oldu hasta.
Çok komplikasyonlu bir ameliyat olduğunu düşünmüyorum.
Sağ salim atlatır inşallah evladınız. Çok çok geçmiş olsun, içinizi ferah tutun 🙏🏻