Merhaba hanımlar bebeğim 10 günlük. İlk günlerdeki siyah kakayı atıp sarıya geçtiği günden beri her beslenmeden sonra bazen gaz çıkarırken kaka yapıyor. Bazen çok az bazen normal şekilde. Ama istisnasız her beslenmeden sonra. Emziriyorum denemek için mamada yaptım ama yine aynı. Bu durum normal mi yoksa anormal mi? Yaşayan varmı? Perşembe kontrolümüz var doktora da soracağım ama buradaki annelerimize de sormak istedim