70 günlüğüz daha ama asla daha anne yanı beşikte yatıramadım .Koyduğum an ağlıyor uyanıyor ya kucak yada anne baba ortasına alıyoruz bu şekilde çok rahat uyuyor .Gündüzleri ana kıcağında da uyumuyor mızmızlanıyor ama kanepeye battaniye serip yatırıyorum uyuyor🤭Ne yapacağım bilmiyorum