hifanur2804 Kızlar arnavutköy’de oturuyorum ilgili kadın doğum lazım bana ya 1. De canımı çok yaktı çam Sakura da yaptım binlişmanım önünden dahi geçmiyorum
mrscakir hifanur2804 bir arkadaşım haseki de yapmıştı ama size uzak mı kalıyor tam bilmiyorum oraya bakabilirsiniz. Özel isterseniz de o taraflarda hiç bilgim yok maleseff. Çam sakuradan da %90 kimse memnun değil hep öyle duyuyorum
GirayinAslisi hifanur2804 cam sakura da doğum yaptım Alper Türkoğlu cok ilgili ve rahatlatan bi doktor kontrollerim ondaydı doğumda acil alındığım icin acildeki doktor sezaryen yapti dogum sonrasinda vs herseyinden memnun kaldım
Nurci hifanur2804 Büşra Aytaç var Arnavutköy devlet hastanesinde doğum için değil ama deri altı implant taktırmak için birkaç kez gittim çok ilgiliydi
hazal3421 GirayinAslisi bende ilk kez görüyorum memnun kalanı gece saat 10 da bizi taburcu ettiler eşim yok kimse yok 3 dakikadada odayı boşaltmamızı istediler yetmedi odayı bastılar gecenin 12 si eşim bize yetişene kadar hastanenin ortasına bekledik tam bir faciaydı
GirayinAslisi hifanur2804 bende ilk kez duymaniza sasirdim 🙂🙂 çevremde orada dogum yapan arkadaslarim var memnun kalanda cok memnun olmayanda var sanırım biraz dogum gidişatı veya denk gelen kişiler etkiliyor bu durumu
GirayinAslisi hazal3421 kotu bir deneyim yaşamışsınız dedigim gibi denk gelen kişiler veya doğumun gidişatıyla alakali sanirim. Zaten İnternette de aratirsaniz görürsünüz kimisi memnun kimisi degil