Oglum 19 ayşık 4 gundur atesı var ıshal huzursuz doktora gıttık bağırsak enfeksiyonu dedı crp 22 cıktı,ılk gittigımız doktor calpol dolven gıbı ates dusurucu ve probıyotık verdı zınco adında ıshal gecırıcı verdi,aradan 1 gun gectı ıshalı gelmeyince baska doktora gıttık o da antibiyotik verdi ama antibiyotik daha fazla ıshal yaptı günde 7 defa kaka yaptı bugun,sızce antibiyotik hıc devam etmesin mı ,crp onemli degıl demıstı ilk doktor kanda enfeksiyon varmıs ,kakasında her hangi virüs cıkmadı