Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı lohusalıktan sonra ilk reglim yaklaşık 1 ay sonra oldu 10 gün kadar sürdü 1 ay sonra tekrardan regl oldum ama çok az geliyordu gün içinde leke gibi 7 gün kadar sürüp bitti 2-3 gün sonra tekrar kanamam geldi şuan 1 haftayı geçti hala geliyor bazen çok yoğun bazen leke gibi geçmek bilmedi şuan yoğun kanamam var sancılarım var normal mi sizce bi kadın doğuma gitsem mi