Dışarıda ne olur ne olmaz diye sütümü sagip çıkıyorum. Benegim 20 günlük her seferinde sağmicam ne olursa olsun emziricem diyorum ama 5 dklik mesafedeki yere bile yanıma süt alarak çıkıyorum. Elimde philips 2 numara biberon ile lansinoh 160 ml biberon var. Philipsten çok zor çekiyor tam doymuyor ama lansinoh da meme reddi yapar diye korkuyorum. Dışarıda lansinohla beslesem evde emzirmeye devam etsem sorun yaşar mıyım?