Mirac_21032019 yaaa demi…
sokağa kaygısızca çıkmak bile ne kadar kıymetliymiş onu anladım.
Amannnn çıkıp napcam … diye başlayan , memnuniyetsiz halletim aklıma geliyorda…
özgürlüğümüz elimizdn alındı. Bi veba geldi mafetti.. bu corona sonunda pskojisi bozulmş obsesif anlsiyetli panik atak pskopat bir dünya kalmş olacak geriye..
hepimiz şimdiden temiz bir şekilde kafayı yemeye basladık..
korku endişe stres..
en güzeli Allaha sığınmak.. ona tam teslimiyet.. ona ibadet.. ruhumu böyle rahatlatıyorum. Korona çinde başladıgından beri türkiye geleceğini adım gibi biliyordum.. korku endişe ve paniğimi Allah a yönelmekle yendim..
akışına bırakıp tedbirlerimizi alıp idare edicez.. Allah ım beterinden korusun..