Ozempic kullandım 4 ay 12 kilo verdim bıraktıktan sonra geri kilo alınıyor dikkat etmezsen ama iğne kullanırken gerçekten hiç yiyemiyorsun mide bulantısından doktor eşliğiyle kullandım spor ve diyet yapmadım kullanırken belki yapsam daha çok verirdim ama iğne olduğun süreçte zor oluyor rahat kilo veririm gibi düşünmeyin mide bulantısından başımı kaldıramadığım günler oldu