ecevenur yeğenime ayakkabı alcam ama ablam yurtdışında yaşıyo alıp göndercem hangi beden almalıyım bilmiyorum tombiş bi bebek verebileceğim tek ayrıntı bu…..
yildizmom-2023 ecevenur benimki de aylarda tombisti. 21 numara giyiyordu. büyük alın suan giyemese bile büyüdüğünde giyer
metekaanmomm ecevenur benim oğlum 18 aylık ve kilolu şuan 24 numara giyiyor her çocuğun ayak numarası farklı, denemeden pek bilemezsiniz
organikirmik ecevenur evet bence de, ha şimdi ha 1 sene sonra illaki bi şekilde giyer ayakkabı boşa gitmez 😂
metekaanmomm ecevenur yani mantıklı olur, küçük gelmesindense büyük olması daha iyi🤣 bizde herkesin ayağı büyük olduğu için çocuk da bize çekmiş eşim 46 giyiyor mesela 🤣