Merhaba, bebeğim park yatağında düzgün uyumuyor benimle yatmak istiyor gece zorla da olsa koyuyoruz ama sabaha doğru yanıma alıyorum yoksa geri uyumuyor,zaten uykusu başından beri sıkıntılı emerek uyuyor bu ara ekstra memede kalmak istiyor,sorum şu kendi yatağım güvenli değil yerden yüksek baya yatak bariyeri alsam ona da tutunup kalkar napacağımı şaşırdım sürekli uykusuz nöbet tutuyorum yanımda olduğuu sürece ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı