flowersssss biz kullanıyoruzz, aslında çok bir farkı yok be de kapatınca kendi sallanamaz uyur vs diye almıştım ama bebeğim asla kendi kendine uyumaz 😀 ama sağlam 7,5 kilo bebeğim kullanıyoruz hala üç kademesi var kumaşı iyi, zeminde kullanmak gerekir diğerleri de öyle mi bilmiyorum ama bebeğim aşırı sallandığında öne doğru kayıyor fayans yüzeyde. Bir de oyuncaksız almanızı tavsiye etmem ben hediye gelecek uygun fiyatlı olsun diye oyuncaksız da olur demiştim ama sonra aldım bebişin ilgisini oyuncak çekiyor öyle öyle seviyor ana kucağını