Kızlar 8 gündür tuvalet eğitimi sürecindeyiz 3 günden sonra kakaları tuvalete yapmaya başladı sorun yok çünkü takip ediyorum kakasını yapacağını anladığımda tuvalete götürüyorum yapıyor çıkınca sticker veriyorum yapıştırıyoruz övüyorum tebrik ediyorum vs ama şu çiş olayını çözemedik çişini yapmak için tuvalete girmek istemiyor direniyor girince ıkınmıyor tuvalette oynuyor çıkınca üstüne halıya yere yapıyor ne yapmam lazım bu durumu yaşayanlar oldu mu nasıl bu çiş rutinini oluşturabilirim dışarı çıktığınızda nasıl hallediyorsunuz