adamom_ Ayy kocaelı bu ne sıcak daha hazıranın bası Allah hamılelere yardım etsın hele son aydalarsa brnım kı oleydı 40ı bıle gormustum cektıgım cıle geluyor aklıma
Seherr_ adamom_ Hamileyken napıyordum acaba diye düşündüm🫠 Hatırlayamadım🥹 Çoğu şeyi Resmen unutmuşum🥴
adamom_ Seherr_ ben 3 sene önceden bahsedıyorum o sıcak ödem tutmusum sıcakdan vucudum kızarırıdı gundr kac kere soguk suyun altına gırdıgımı hatırlamıyorum kramplar pervanenın onunde duruyordum hıcbısey fayda etmıyordu ay cok zor du valla
patilikiz Temmuz ortası 40+4 te doğurdum. Yani o sıcağı unutamam , bi yandan kasılmalar bi yandan sıcak nem 😩 şimdide bebeyle beraber terliyoruz 😄🤠
adamom_ patilikiz ay sormayınn valla ne sıcaktı 3 yasında sımdı kızım aynı valla kocadlının neresındrn