fatma9626 Normal doğum sonrası dizlerimde ciddi ağrı olmaya başladı. Eğilip kalkarken özellikle çok ağrıyor yaşayan, tavsiyesi olan var mı
mavikelebek__ fatma9626 1 yıl olacak eğilip kalkarken zorlanıyorum halaa. Oturduğum yerden kalkarkan dizlerim ağrıyor nasıl geçecek bilmiyorum
Nsrn1 fatma9626 ben sırf bu yüzden doktora gittim bebeğim 3 aylıktı o zaman ve ciddi ağrı yaşıyordum. MR çekildi ve diz ekleminde ödemlenme olduğu görüldü. Doktorum fizik tedavi önerdi bir de kalsiyum ve d vitamini takviye kullandım. Bir süre sonra geçti ağrılarım.
defnealeyna08 Bende bundan muzdarip oldum çok fenayım valla Kolajen eksikliğine bağlı oluyormuş sanırım tüm doğum yapan arkadaşlarımda aynı şikayet Emzirdiğim için kullanmak istemiyorum ama kullanmam lazım sanırım