yusufaltay20 o yara genelde herkesde oluyor endişelenmeyin bizim iki gün sürdü doktora götürdüm gazlı bez ve karbonat lu su yap agzını sil dedi sonra gecti ben ilk zamanlar agzı temizlensin diye su verdim kücükkken hic olmadı sonra bi ara bıraktım bi anda bu cıktı süt kalıntısından oluyormus , yara gectikten sonrada 1 cay kaşıgı her emzirme veya beslenme arkasına agzının icini temizleyeck kadar su verdim bi daha olmadı , doktorum da o kadar az birseyden birsey olmayacagını söyledi diş doktorum bile hani dişleri cıktıktan sonra süt kalmasın agzının icinde dedi dişlerde cürüme yapıyormus özellikle akşam yatacagında su ile temizlense olur zaten bebegin 5 aylık 1 ay sonra ek gıda başlayacak ebebekten hazır su alarakta verebilirsin