Kızlar geçen sene göndermedim bi gösteri yapacaklar yok salon tutuyorlarmış, yok kokteylmiş, iki kızım var birine 4000 bin yazmışlar birine 3500 zaten kredi ücretimiz 30 bin (ikisi) kırtasiye ücreti de 30 verdik yıllık 330 bin verdiğim bir kreşe ben niye yıl sonu bu kadar para vereyim yağın bahçede bizde izleyelim. Göndermicem, zaten sımav görevim var o gün ben 2 bin kazanmak ın 6-7 saat ayakta beklicem. Bana çok saçma geliyor siz gönderiyor musunuz? Bir yandan üzülüyorum çocuklara, yıl boyu hazırlıyorlar. Bizede baskı yapıyorlar gelsin, gelmesini çok isteriz. Biz kazanıcaz demiyorlar