organikirmik 18 aylık oğlum var, sabah en geç 9 da uyanmış oluyoruz, bazen 8 de oluyor. Yarım saat kadar alan tanıyorum biraz dolanıyor evde biraz oyuncak oynuyor sonra kahvaltı yapıyoruz. 11 gibi ev dağınıksa toparlıyoruz, beraber süpürge vs yapıyoruz, bulaşık makinesini yerleştiriyoruz falan. Normalde parka çıkıyoruz ama havalar çok sıcak ve park aşırı güneş olduğu için maalesef çıkaramıyorum. Evde aktivite yapıyoruz öğlen uykusuna kadar. Boyama yapıyoruz, kum oynuyoruz, lego yapıyoruz falan işte. 1 gibi öğlen uykusuna yatar, yatmadan önce genelde çorba veriyorum, ama havalar sıcak olduğu için haklı olarak içmek istemediği zamanlarda yulaf kasesi yapıyorum. Sütle yulafı birleştirip içine chia, keten tohumu, ahududu, muz evde olan meyveleri koyuyorum. 3 gibi falan uyanıyor. Yine aynı kısır döngü 😂 oyun oynuyoruz. Ara öğün veriyorum, yoğurt, elma gibi serinletici şeyler. Saat 5 ten sonra havanın durumuna göre parka çıkartıyorum. Bazen 6 da oluyor. Çok sıcak bulunduğumuz yer mecbur kalıyorum. Şapka taksak bile fayda etmiyor, ben bile mahvoluyorum güneşin altında onunla oynarken. Evimize yakın kumlu park oluyor genelde oraya gidiyoruz. Gölge olan bölgesine oturup yanımızda götürdüğümüz kum oyuncaklarıyla oynuyoruz. Genelde yanımda kahvemi falan da götürüyorum o oynuyor ben onu izlerken en azından kahvemi de içmiş oluyorum :) kumdan sıkılınca gittiğimiz yerin normal parkı da var oraya gidiyoruz. Orda da baya oyalanıyor. Genelde 9-9:30 gibi akşam uykusuna geçmiş oluyor. 8 gibi eve geliyoruz, karnımızı doyuruyoruz sonra duş ve uyku yapıyoruz