Kızlar iyi günler. Tesettürlüyüm ve yazın inanılmaz zorlanıyorum. Beyaz gömlek almak istiyorum üstüne yelek vs kombin yapmak için hem iç gösteriyor hem rahat değiller. Qarmacha diye bir marka var orda çok güzel vintage yakalı gömlekler vardı sipariş edeyim dedim aman allahım daha evin içinde giyerken daraldım sıcaklarda yanarım herhalde içinde.
Bu postun altına birbirimize beğendiğimiz parçaları önersek olur mu🥹
Özellikle gömlek, içlik, astar vs yazın kurtarıcı parçaları önerirseniz çok sevinirim ❤️ böyle efil efil kumaşı rahat olsa internette sipariş etmeye korkuyoruz artık hayal kırıklıgına uğrayacagız diye