Selam kızlar 33 aylık kızıma tuvalet eğitimine başladım bugün kendi biranda bez istemedi külot giycem dedi giydirdim ama tuvaletleri gösterince hayır oturmam diyor ne yapıcam bilmiyorum henüz çişini de yapmadı yarım saat oldu başlayalı . Alt açma bezi de almamıştım Allah Kerim başladık biranda 😂 artık öğle uykusunda bir şekilde halledicem altına bir şey serip siz nasıl başladınız tuvalete nasıl oturtucam bilmiyorum lazımlık almadım ona alıştırmak istemiyorum