Sabah babaya bay bay yaparken birden ağlamaya başladı babası gidiyor diye ağlıyor sandim sonra bi baktım göz kapağı kıpkırmızı gözü sulanmış ve şiş. Bay bay yaparken salladığım eli gözünü çizmiş. İlk başta biraz geçmesini bekledim yyudu uyandı Baktım kötü doktora gittik. Göz acilde boyar madde ile baktılar çizilmiş dedi doktor. Boyar maddeden sonra ben kendim de çiziği gördüm. Tam göz bebeğinin üzerinden geçiyor. Antibiyotık damla ve merhem verdi yarın kontrole çağırdı. Benzer bi şey yaşayan var mı çok korkuyorum kalıcı bi şey olursa diye. Eve gelirken gölgesi olmayan yerden geçerken çığlık çığlık ağladı çok üzülüyorum bu kadar acı çekmesine de