Kızım şuan 30 aylık ve artık kreşe vermek istiyorum daha doğrusu kendim çalışmaya başlayacağım.. 3 yaşında verelim diye düşündük ancak belki daha erken olabilir .. bu yaşlarda kreşe başlatan annelerim süreç nasıl ilerledi ? Kızım bana çok düşkün beni görmeden max 1 dayanıyor sürekli beni takip ediyor nasıl ayrılacağız nasıl bir yol izlemeliyim. Şimdiden teşekkür ederim