Bugün itibarıyle 4. Aya giriyoruz başlarda oturup kalkarken bebegımı emzirecekken sürekli ağrım vardı dikişlerim 40. Günde düşmüştü doktor gayet iyi görünüyor belli bile olmuyor doğum yapmamış gibisşn dedi ama çok afedersiniz her ilişkide canım çok yanıyor çok soğuk olunca dıkış yerim sızlıyor sizde ne zaman tam olarak ağrılar bitti?