Merhabalar, 1 yaşındaki kızımda cuma günü ateş oldu, evinin yakınındaki hastanede çocuk doktoruna götürdüm boğazında kızarıklık var dişten de olabilir dedi serum yazdı ve antibiyotik ile calpol dolven yazdı 4 saate 1 dönüşümlü kullanmam için, kızım cuma ve cumartesi antibiyotiği içip kustu bu arada ishali de başladı ve mama içmemeye ek gıda almamaya başladı ne versem kusuyor, dün başka bir hastanenin çocuk aciline gittik ne yazık ki beslenemediği için ve ateşi yüksek olduğu için damar yolu açamadılar kna ve gayta testi temiz çıktı vücudında hafif döküntüler var, ateşi düşmüyor ne yapacağım şaşırdım. Bu duruma benzer bir durum yaşayan varsa tavsiyelerine açığım