Doğumdan sonra bir ter geldi anlatamam 1 sene oldu evde az iş yapsam terliyorum sürekli ateş basıyor D vitamini haricinde eksikliğim yok regl çok düzensiz doğumdan bu yana 55 günde bir oluyorum bu ay 2 aydır olmadım duphaston diye hap verdi şimdi onu kullanıyorum benim gibi olan var mi