Kızlar tekirdağ ya da istanbul çıkışlı karadeniz turu yapacagız eylül ayında bebegimizi anane babanneye bırakıcaz 3 gece 4 gün 18 aylık olacak o ayda sizce otobüsle gitmek mi uçakla gitmek mi daha iyi birde tur şirketine karar veremedim bir türlü deneyimi olan var mı?