organikirmik çok yorucu, sadece gündüz iki saat uyuyor geri kalan zamanda sürekli tepemde, yapışık, nefes alamıyorum sanki…
Tuvalete gitsem peşimden ağlıyor, telefona baksam elimden alıyor, sürekli bağırıyor, şimdide eline geçen ne varsa fırlatıp atmayi öğrendi, ne bulsa yüzümüze atıp bağırıyor