Selamlar herkese. Yine ben geldim bir süre banlanmışım 😌 o sırada oğlum 18 aylık oldu. Ve 18 ay bana şimdiden 18 yaş gibi görünmeye başladı. Hiçbir şeyden memnun değil sürekli bağırıyor. Vuruyor tırmalıyor kendini yerlere atıyor ağlıyor ve günün uyanık olduğu tüm saatlerinde böyle. Baş edemiyorum çok sinirleniyorum demek ki anne olmamalıymışım diye ağladım dün bi saat. Var mı öneriniz :(