Gokturkmom Doğa 3 gündür anneannede, normalde kafamın dinlenmiş olması lazım diye düşünür insan ama annelik öyle çalışmıyor galiba. Günde kaç kere aradım sayamadım; yemek yedi mi, su içti mi, oynadı mı, dışarı çıktı mı diye. Beynimiz gerçekten hiç susmuyor.🥺 Gece kesintisiz uyuyabilirdim ama yine kaç kere uyandım, acaba uyuyor mu, uyandı mı diye düşündüm. Bence bizi en çok yoran şey fiziksel yorgunluk değil, o bitmeyen düşünme hali. Ama sonra bir gülüşleri, bir sarılmaları bütün yorgunluğu unutturuyor 🤍