bebiskoveannesi Bu hastanelerde gittiğiniz ve memnun kaldığınız doktor var mı? 9 haftalık hamileyim. Özelde zaten bi doktorum var ama devlette de takipli olmak istiyorum. Var mı öneriniz?
oglum_ İlk özele gittim Bende memnun kalmadım Ama özelden farkı yok bu doktorun çok ilgili hatta özelden bile çok ilgilendi benimle sağolsun Allah razı olsun ondan