xkock Evett geçecek, artık büyüdü deyim 3,5 aylıkken falan 1 saat mesafeye gitmiştik gezmeye aman allahım tövbeler ettim gelene kadar 😀 ama sonra yakın, park bahçe, çarşı, pazar, anane, babaanne derken alıştı bebeğim pusete yatırınca heyecanlanıyor gezecek diye. Tavsiyem çıkmadan önce karnı tok olsun, bi de uyku saati yakın olsun arabada uyuması kolaylaşır öyle öyle de alışır inşallah