denizayla maalesef öyleymiş . Benim 3. Kızım 10 seneden sonra oldu . Büyüklerde öyle bir grup yoktu 😂
17 aylık benim ki de şimdi fiyatlar cidden yüksek .
Bahçede çocuk çok bizim indiriyorum aşağıya
Parka da gidiyoruz . Bu kadar sosyallik yeter hatta fazla sosyal 😂 bende üst kanaldayım pınara çok yakınım . Pınarın neresi