8 ay 26 günlük bebeğim emeklemeye baslamasıyla birlikte biranda hıyu suyu degıstı 5 diş birden geliyor onunda guzursuzlugu var ama asla yanından ayrılmamı ıstemıyo yanı salona koyup mutfaga gecmemle cışlık kıyamet aglıyoruz hatta mutfagı bırakın oyun matında otururken koltuga gecıp oturdum dıye bıle boyle. Elınden tutup yürüyor istediği yere gidemeyince , tehlikeli bişey yapıcak biye ebgel olunca elınden bısey alınca sürekli cılgınlar gıbı aglıyo . Getcı bısey olmasada aglıyo yanı 3 gundur bu sekıldeyız ama ben yıldım ne oluyor ya ? Asla kucagımdan ınmıyo benı salmıyo yere koydugum an bıyerını kesmişiz gibi ağlıyo ne zaman napıcam ya