balimsid bende aynı şekildeydim parmak izlerine dahi tahammülüm yoktu bebeğim daha yeni dünyaya atapte olmaya çalışıyorken insanların sırf bebek diye kucağına almasına öpmesine tahammülüm yoktu ya yıkıyordum ya da ıslak mendille siliyordum rsv virüsü de yaygınken Allah korusun bebeğime bir şey olsa benim evime ateş düşecek insanlar bir ah çekip unutacak kalp kırmamak için hep kaçtım toplumdan
Ay birde eve geliyorlar saatlerce kalıyorlar sonrasında bebekle o evi temizlemek toparlamak bana kalıyor
Bence düşünceleriniz gayet normal yastık kılıfı vs tamamen annelik psikolojisi. Anneler emzirmeyi bırakana kadar lohusadır derler :) bebeğim 9 aylık toparlandığını güçlendiğini görünce duygularım azalmaya başladı bence sizinki de geçici canınızı sıkmayın ailenize evet takıntılım şuanlık anneyim ben geçip geçiştirin 😅🌸