kdicmom izin vermiyorum atmaya yeltenince alıyorum elinden hemen hayır
Boşverin atsın bence. Tabii etrafa zarar vermeyecek şekilde. Hatta kırılırsa bir tanesi sebep-sonuç öğrenmiş olur. İnatlaşmak daha kötü olabilir, inadına daha çok atmaya çalışabilir.
NLP kursu almıştım. Oradaki hoca demişti “çocuklarda -ma , -me eki işlemez” diye. Her “Atma!” dediğinizi “At!” olarak algılayacak gibi düşünebilirsiniz demişti. Tabi ki bu kadar ilkel değil beyinleri, algılıyorlar ama inatlaşıyorlar.
Kızınız şu an büyüme döneminde; geçici 😍 Havalarda güzel çıkıp parkta oynasın atsın enerjini belki en hızlı böyle geçer 🤭