bosbelesisler bence bu konuya anne karar vermeli ya, benim eşim 3-5 ay sonra başlamıştı ve ciddi ciddi istediğini söylüyordu şaka falan değil 😂 ama bende çok ciddi konuştum her şeye yardımcı olan birisidir eşim her konuda rahat ettiren biridir ama yinede sorumluluk annenin oluyor. Mesela ben bebeği 1 hafta yıkamasam yıkamamız lazım demez ama yıkanması lazım dediğimde yıkarız. En basit örnek buydu sorumluluk annede oluyor 🥲 eksiği, aşısı, hastane kontrolleri, ihtiyaçları, yemesi içmesi ya her şey anneye bakıyor o yüzden anne karar vermeli o ne zaman istiyorsa o zaman yapılmalı bana göre ☺️ o yüzden ben kapattım 2.çocuk defterini 🥳