mihriban0
Eylulzeynep8
Geçen hafta tekrar götürdüm ortopedi doktoruna,esnek düz tabanlık var, ayakkabı giyse bile düzelmez, ayakkabıyı çıkarınca tekrar eskisi gibi yürümeye başlar dedi 😳 çok istiyorsanız yazayım ortopedik ayakkabı ama bir işe yaramaz dedi şaşırdım. Bizimki hem ayaklarının iç kısmına basıyor hem de ayakları ördek gibi dışa dönük basıyor yani genetik dedi bende de var hem esnek düz tabanlık hem dışa dönük basma, biraz babası da dışa basıyor. Böyle yani şaşırdım tekrar bi doktora daha gitmeyi düşünüyorum