ertugrulbey19 bebeğim 3 buçuk aylık bende uzun süredir beslenme sıkıntısı yaşadım . Ya mememi almadı ya aldı 5 dakka emdi bıraktı . Banada doktor sütünün kalanını sağ ver dedi . Ama emzik yada biberon kullanmayın sakın . Ben kaşıkla sağıp veriyodum nerdeyse her emzirmede kalanını . 1 buçuk ay sonra mememe alıştı şimdi emmeye hatta uzun emmelere başladı . Söylemek istediğim şey pes etmeyin bu hemen olcak bişey deil . Emzik yada biberon verirseniz de memeyi tamamen bırakır . Kaşıkla neden bırakmıyo çünkü emme güdüsü var onu tatmin edemiyor mecburen memeye dönüyo . Başka şeyler kullanırsanız onda emme güdüsünü tatmin ettiğinden memeyi istemiyo . Bir süre bence böyle devam edin . Bide bu 3 yada 4. Aylar sosyal çevrenin farkında olduğu aylar o yüzden çocuğun ilgisi etrafa kayıyo ve emmek istemşyo . Her çocuk farklı tabi kiminde hiç olmuyo böyle bişey . Sizde sabredin devam edin böyle emin olun bunsürec geçsin düzelecektir . En kötü ihtimalle 6. Aya düzelir sonrasında da meme aşıgı olur .